خواص سیر سیاه برای نعوظ

5/5 - (1 امتیاز)

در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص سیر سیاه برای درمان نعوظ صحبت بکنیم در ادامه با سایت کالامال فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی و عطاری همراه باشید.
عدم نعوظ در مردان مشکلی بسیار رنج آور است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به اختلالات روانی ، مصرف داروهای خاص ، افزایش سن ، انجام عمل های جراحی مانند عمل‌های پروستات ، اختلالات قلبی و عروقی ، فشار خون  و مشکلات آناتومیک اشاره کرد.

اختلال در نعوظ می تواند بسیار آزار دهنده باشد روابط جنسی فرد را تحت تاثیرات منفی خود قرار دهد همچنین چنانچه کیفیت روابط زناشویی در یک زندگی کاهش پیدا کند می‌تواند به بنیان خانواده آسیب زده و امروز شاهدیم که بیشتر طلاق ها بر اثر نداشتن روابط جنسی با کیفیت می باشند.

از این رو نیاز است تا چنانچه به اختلالات نعوظ و زود انزالی مبتلا هستید فوراً اقدام به درمان آن کنید برخی افراد از سر باز زدن مشکل خود خجالت می کشند. اما مشکل شما زمانی حادتر می‌شود که زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و بسیار مهم است که با انتخاب راهکارهای مناسب اقدام به درمان اختلال نعوظ کنید.

خواص سیر سیاه برای نعوظ

یکی از مهم‌ترین فرآورده‌های گیاهی که می‌تواند برای درمان زود انزالی و نعوظ استفاده شود استفاده از سیر سیاه می باشد. خواص سیر سیاه برای نعوظ بسیار منحصر به فرد است و ترکیبات موجود در سیر از چند طریق می توانند مشکل نعوظ را در مردان درمان کند.

علاوه بر نعوظ سیر سیاه برای زود انزالی نیز بسیار مفید است.برای طمالعه خواص بی نظیر سیر سیاه برای زود انزالی حتما پست زیر را مطالعه کنید :

خواص سیر سیاه برای زود انزالی

 

درمان نعوظ با سیر سیاه

در ابتدا به این موضوع می پردازیم که عوامل اصلی نعوظ چیست و در ادامه بررسی خواهیم کرد که سیر سیاه دکتر بیز چگونه به درمان نعوظ کمک می‌کند؟
عوامل زیادی مانند استرس ، خستگی ، اضطراب های دخیل در آمیزش جنسی ، درگیری‌های فکری زیاد همواره از مهمترین عوامل روانی می‌باشند که می‌توانند در عدم نعوظ با کیفیت در آقایان بسیار تاثیر گذار باشد.

همچنین داشتن فشار خون ، چربی خون ، کلسترول ، مصرف سیگار ، مصرف الکل و مواد مخدر نیز می توانند کیفیت نعوظ را کاهش دهد. از این رو بسیار مهم است و عامل اصلی عدم نعوظ خود را شناسایی کنید تا بتوانید به راحتی روش مناسب را برای درمان آن به کار گیرید.

خواص سیر سیاه برای نعوظ

چنانچه از داروهایی مثل داروهای ضد قارچ و داروهای ضد فشارخون ، تیازیدها ، آنتی سایکوتیک ها و همچنین داروهای مانند سایمتیدین و غیره مصرف می کنید بد نیست بدانید که ممکن است این داروها موجب اختلالات در نعوظ شوند و در مصرف آنها با مشورت پزشک باید تجدیدنظر بکنید.

یکی از دیگر مواردی که سبب اختلال در نعوظ می شود افزایش سن است که سبب می شود هورمون های جنسی مردانه کیفیت سابق را نداشته باشند و همچنین گردش خون در بدن کند شود.

اگر دارای سن بیش از ۶۵ سال هستید بد نیست بدانید که از هر چهار نفر در این سن یک نفر به مشکلات عدم نعوظ باکیفیت مبتلا می‌شود و در ادامه راهکارهایی را برای درمان نعوظ با سیر سیاه برای شما بیان می کنیم.
سیر سیاه یک فرآورده کاملا گیاهی می باشد که سرشار از مواد معدنی ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها برای بدن می باشد. مهمترین ماده موجود در سیر آلیسین است که می تواند در درمان بسیاری از مشکلات بدن موثر باشد و می‌تواند سبب افزایش گردش خون شود که می تواند کیفیت نعوظ را افزایش دهد.سیر سیاه برای لاغری مفید است و با کاهش چربی خون نیز به گردش بهتر خون کمک می کند.

همچنین آلیسین سبب کاهش کلسترول و چربی در خون می شود و از این رو چنانچه این گونه مشکلات را دارید با درمان آنها می توانید بلافاصله به نعوظ با کیفیتی برسید.

یکی دیگر از خواص مهم آلیسین علاوه بر درمان زود انزالی و نعوظ جلوگیری از ریزش مو است که خواص بی نظیر سیر برای مو اثبات شده است. سیر سیاه یک خاصیت آنتی باکتریال قوی دارد و چنانچه بدن شما دچار التهاب باشد می‌تواند آن را درمان کند و همانطور که می‌دانید وجود التهاب و عفونت در بدن می تواند کیفیت نعوظ را کاهش دهد.

نحوه درمان نعوظ با سیر سیاه

از مهمترین خواص سیر برای روابط جنسی می توان اثر بخش بودن تضمینی آن را اشاره کرد و همانطور که میدانید سیر می‌تواند تمایل و توان جنسی را در آقایان به میزان قابل توجهی افزایش دهد و استفاده از سیر برای درمان اختلالات نعوظ و اختلالات جنسی از دیرباز در تمام فرهنگ ها رایج بوده است.

خواص سیر سیاه برای نعوظ

سیر دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و سرشار از مواد غذایی و ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن است که از جمله مهمترین آنها می توان به کلسیم پتاسیم منیزیم فسفر آهن ویتامین A وB ویتامین K و ویتامین D اشاره کرد.

علاوه بر موارد گفته شده ، در سیر مقادیری از فسفر آهن و پتاسیم نیز وجود دارد. سیر برای آقایان خواص بسیار زیادی دارد و همان طور که گفتیم آلیسین موجود در سیر سیاه سبب می شود تا گردش خون در اندام های جنسی تحریک شده و به راحتی بتوان توسط آن نعوظ را درمان کرد .

 

اما استفاده از سیر خام به دلیل بوی نامطبوع آن همواره با مشکلاتی همراه بوده است و بد نیست بدانید سیر سیاه علاوه بر اینکه هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد طعم بسیار لذت بخش و شیرینی دارد و می‌توانید آن را در هر وعده غذایی خود استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن برای درمان نعوظ و زودانزالی استفاده کنید.

همچنین سیر سیاه برای کبد چرب نیز مفید است چنانچه شما دارای کبد چرب می باشید استفاده از سیر سیاه می‌تواند روند درمان کبد شما را سرعت ببخشد. زیرا آلیسین موجود در سیر منجر به کاهش کلسترول و چربی در خون می‌شود که می‌تواند روند درمان کبد چرب را بسیار تسریع بخشد.

به طوری که با مصرف ۴ حبه سیر سیاه در روز در کمتر از دو ماه می توانید بهبود بسیار چشمگیری در درمان کبد چرب داشته باشید.سیر سیاه برای لاغری نیز مفید است و سبب کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن می شود که می تواند به چربی سوزی کمک کند. وجود آلیسین در سیر علاوه بر اینکه موجب کاهش چربی خون و کلسترول می‌شود متابولیسم بدن را نیز افزایش داده و سبب افزایش کالری سوزی در بدن شما می شود.
در این پست در خصوص خواص سیر سیاه برای نعوظ صحبت کردیم و گفتیم که چنانچه به اختلال نعوظ مبتلا هستید استفاده از سیر سیاه می‌تواند در درمان مشکلات شما بسیار مفید باشد .چنانچه قصد خرید سیر سیاه را دارید می توانید سفارش خود را از این قسمت ثبت کرده و محصول اصلی با قیمت بسیار مناسب در منزلتان تحویل بگیرید.

4 دیدگاه برای “خواص سیر سیاه برای نعوظ

    • admin گفته:

      سلام و عرض ادب.می توانید با شماره تلفن 09198800460 تماس بگیرید تا در خصوص خرید سیر سیاه مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت کنید

  1. احمددولتی گفته:

    سلام من ۵۷ سال دارم دیابت نوع ۲ دارم داروی متفورمین مصرف میکنم آسپرین وآترواستاتین هم مصرف میکنم اخیرا اختلال نعوظ پیدا کرده ام آیا مصرف سیر سیاه برایم موثر خواهد بود یانه؟ ضمنا بعد ازچند گرم مصرف تاثیر سیرسیاه برایم مشخص خواهد شد و موقع خرید باید چند گرم یا چند کیلو باید خرید بکنم باتشکر احمد دولتی از تبریز

    • admin گفته:

      سلام خدمت شما ف با افزایش سن طبع شما بتدریج سرد می شود و همین امر اختلالات نعوظ و زود انزالی را بوجود می اورد.داروهای شیمیایی نیز دارای طبع سرد هستند و تنها بصورت مسکن و لحظه ای اثر بخشی دارند و در طولانی مدت مشکلات شما را بیشتر می کنند.سیر سیاه دارای طبع گرم هستش و در درمان اختلالات نعوظ موثره.بسته به شدت بیماری شما و میزان غلبه سردی بر بدن یک دوره 40 الی 80 روزه مصرف سیر سیاه فراوری شده برای زود انزالی و نعوظ تاثیر گذار هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *