خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی

خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی
Rate this post
در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.همه ما با خواص بی نظیر سیر برای بدن آشنایی داریم و ممکن است با چند خاصیت پرطرفدار سیر سیاه دکتر بیز برای درمان مشکلات بدن آشنا باشیم.
سیر سیاه که نوع فرآوری شده سیر است دارای خواص بی نظیر و بی شماری می باشد که علاوه بر حفظ خاصیت اصلی سیر پس از آزمایشاتی که انجام شده است و خواص درمانی سیر سیاه حتی از سیر معمولی نیز بیشتر می باشد و مهم ترین مزیت سیر سیاه نسبت به سیاست سفید همین موضوع است همچنین سیر سیاه هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد و در اثر استفاده از آن دهان شما بوی بد نمی گیرد یکی از دیگر مواردی که سبب عدم مصرف سیر و پذیرش آن توسط اکثریت اقشار جامعه می شود علاوه بر بوی بد طعم تند آن است و سیر سیاه فراوری شده دارای طعمی ملایم و کمی متمایل به شیرینی می باشد و هیچ گونه بوی بدی ندارد.
خواندن این پست نیز به شما توصیه می شود :
سیر سیاه برای زود انزالی
به دلیل اینکه سیر سیاه یک محصول نسبتاً جدید می باشد و خاصی کاملاً مشابه و حتی بیشتر از سیر معمولی دارد خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی مشابه سیر سفید می باشد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم مورد استفاده قرار داد.
سیر سیاه برای درمان کبد چرب بسیار مفید است و سیر به دلیل د ترکیبات کاهنده کلسترول و چربی خون می‌تواند روند درمان کبد چرب را بسیار سرعت ببخشد همچنین آلیسین موجود در سیر سیاه سبب تنظیم آنزیم های کبدی می‌شود که درمان کبد چرب بسیار موثر است.
استفاده از سیر سیاه برای زود انزالی بسیار مفید است زیرا این محصول سبب کنترل استرس شده و همانطور که می دانید یکی از مهمترین علل زود انزالی داشتن استرس می باشد. سیر سیاه سرشار از هورمونهای مردانه است که در تقویت قوای جنسی بسیار موثر است و همچنین سیر سیاه با طبع گرمی که دارد اسپرم ساز است و می‌تواند اثرات ناشی از خستگی پس از روابط جنسی را به حداقل برساند. استفاده از آن سبب بهبود خونرسانی در بدن می شود که این موضوع موضوع می‌تواند کیفیت روابط جنسی را بسیار افزایش دهد.
استفاده از سیر سیاه برای نعوظ بسیار موثر است و این فرآورده گیاهی با درمان و تنظیم فشارخون و چربی و غلظت خون که از مهمترین عوامل عدم نعوظ می‌باشند به خون رسانی بهتر بافت آلت تناسلی مردان کمک می‌کند و سبب می‌شود تا نعوظ های سفت تر و با کیفیت تری داشته باشید.
استفاده سیر سیاه برای لاغری بسیار موثر است از نظر طب سنتی سی سراب افزایش متابولیسم بدن می باشد که سبب می‌شود تا کالری بیشتری دفع کنید و همچنین سیر به عنوان یک چربی سوز مطرح می باشد.
-16%
تومان230,000

ضمانت اصالت 100%

سیر سیاه برای چی خوبه
سیر سیاه برای دیابت سیر سیاه برای لاغری خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی سیر سیاه را از کجا بخریم
سیر سیاه برای کاهش قند خون و فشار خون بسیار مفید است و استفاده از سیر در درمان این دو موضوع اثبات شده است و سیر سیاه در درمان چربی خون و قند خون اثر بخشی بهتری به نسبت سیر معمولی دارد.
خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی بسیار گسترده است و سیر دارای خواص بی نظیر برای بدن می باشد علاوه بر موارد گفته شده سیر در درمان ریزش مو بسیار مفید است و مصرف آن در یک دوره ۱۴ روزه می تواند روند ریزش مو را در آقایان متوقف کند و سبب افزایش استحکام موها و تقویت آنها شود.
خواص سیر سیاه از سیر معمولی در برخی موارد حتی بیشتر است و سیر فرآوری شده سیاه سبب افزایش ایمنی بدن می‌شود و استفاده از آن خواص منحصر به فردی برای بدن دارد که در این مقاله تنها بخشی از آنها را ذکر کردیم.

2 دیدگاه برای “خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی

  1. حمید موثقیان گفته:

    با سلام آیا در کتب حکمای طب سنتی ایرانی ژیرامون سیر سیاه بحث شده یا نه؟ در صورت مثبت بودن پاسخ منابع اعلان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *