خواص بی نظیر ماسک های صورت خاک رسی فریمن

Rate this post

ماسک خاک رس فریمن یکی دیگر از محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت آمریکایی feeling beautiful است که به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد بسیار مورد توجه افراد است. خاک رس خود به دلیل اینکه یکی از قدیمی ترین ماسک هایی است که از دوران کهن به سبب پاکسازی پوست از آلودگی استفاده می شده است به تنهایی یک ماسک فوق العاده است و وقتی با گیاهان و میوه های دیگر همراه می شود اثر آن را چندین برابر می کند. در اینجا بیشتر با ویژگی های ماسک خاک رس فریمن آشنا خواهیم شد.

 

چرا ماسک خاک رسی؟

شاید برای برخی از شما هم سوال باشد که چگونه امکان دارد که خاک خاصیت درمانی برای پوست دارد در حالی که بسیاری از افراد به خاک حساسیت دارند!؟ استفاده از خاک رس به عنوان ماسک از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته و خاصیت درمانی بسیاری برای بدن دارد.

با استفاده از ماسک صورت فریمن خاک رس می توان بسیاری از آلودگی ها و سموم و رادیکال های آزاد موجود در پوست را رفع کرد و با حذف چربی های اضافه از پوست و باز کردن منافذ بسته، پوست را برای دریافت مواد مغذی آماده می کند. ماسک خاک رس برای همه نوع پوستی مناسب است و هر نوع پوستی به راحتی می توانند آن را استفاده کنند. با توجه به خاصیت فوق العاده خاک رس، ما ماسک خاک رس فریمن را که طرفداران بسیاری دارد و موثرترین اثر را دارد به شما پیشنهاد می دهیم.

 

معرفی ویژگی های ماسک خاک رس فریمن

تا به اینجا در رابطه با خاصیت خاک رس و اینکه چرا مورد استفاده قرار می گیرد صحبت شد. ماسک خاک رس فریمن دارای ویژگی هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید نه تنها پاکسازی عمیق از پوست خود داشته باشید بلکه چربی پوست شما را هم تنظیم می کند. اگر ماسک خاک رس فریمن همراه با دیگر گیاهان استفاده شود برای مثال آلوورا و یا آووکادو، خاصیت خاک رس و اثر بخشی آن را بیشتر می کند.

به این صورت که خاک رس موجود در ماسک باعث پاکسازی می شود و گیاهان دیگر مواد مغذی را به پوست می رسانند و خاصیت آبرسانی و جوانسازی و درخشان شدن پوست را به همراه دارند. اگر شما نگران جوش های سرسیاه، جوش های زیر پوستی و سطحی روی پوست خود هستید، ماسک خاک رس صورت فریمن برای رفع آنها بسیار مناسب می باشد.

ماسک صورت خاک رس فریمن به صورت تیوپی است و به راحتی می توانید هر مقداری را که نیاز داشتید را استفاده کنید و کنترل بهتری روی میزان مصرف و نگهداری بلند مدت آن داشته باشید. زمانی که ماسک را روی صورت خود می مالید بعد از مدتی خشک می شود، بعد از مدت زمان گفته شده می توانید با آب ولرم صورت خود را شستشو دهید.

-4%
در انبار موجود نمی باشد
-6%
در انبار موجود نمی باشد
-22%
در انبار موجود نمی باشد

خرید ماسک خاک رس فریمن

اگر شما هم پوستی دارید که می خواهید بهترین ماسک را برای آن امتحان کنید ماسک خاک رس بهترین گزینه است. برای خرید ماسک خاک رس می توانید به مراکز فروش محصولات بهداشتی فریمن مراجعه کرده و ماسک مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می توانید به مراکزی که مجوز فروش محصولات این شرکت را دارند مراجعه کرده و این ماسک را خریداری کنید.

سرزمین آرایشی بهداشتی ماسک لند صرفا محصولات فریمن را به فروش می رساند، از این رو به راحتی می توانید با مراجعه به بخش برند فریمن این وب سایت کالای مورد نظر خود را به هر تعداد که نیاز دارید ثبت و خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید در تمامی انواع خرید خود به بسته بندی این محصول دقت کنید و توجه داشته باشید که درب محصول باز نشده باشد و مجوز نیز داشته باشد و تاریخ انقضا و تولید آن مخدوش نشده باشد. در صورت اینکه بعد از مصرف هرگونه ماسک دچار حساسیت شدید به دکتر متخصص پوست مراجعه کنید.

ایفوریا ادکلن ایفوریا زنانه و ادکلن ایفوریا مردانه عطر زنانه قیمت ادکلن ایفوریا عطر ایفوریا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *