نقد و بررسی ماسک صورت آناناس فریمن لایه بردار

Rate this post

ماسک آناناس فریمن ماسکی است که برای سلامت پوست بسیار مفید بوده و در صورت استفاده از آن جوانی و شادابی و نرمی پوست به صورت کاملاً ملموسی احساس می شود.

ماسک آناناس فریمن از چند ماده اصلی تشکیل می شود که این مواد شامل عصاره آناناس ، اسید آلفا هیدروکسید و آنزیم میوه می باشد.

تجربه شخصی در استفاده از ماسک آناناس فریمن

ماسک آناناس فریمن از نوع آنزیمی بوده و در مورد بسته بندی ماسک آناناس فریمن باید بگویم که بسیار جذاب و سخاوتمندانه بسته بندی شده اند که این مورد در تمامی ماسک های فریمن صدق می کند. ماسک آناناس فریمن حالت ژله ای مانند دارد و با رایحه بسیار خوش آناناس همراه است.

در این ماسک دانه های ریز لایه بردار به رنگ زرد مایل به سفید می‌باشد. برای استفاده از ماسک آناناس فریمن بهتر است قبل از استفاده صورت خود را به خوبی بشویم و پس از آن که ده دقیقه از زمان شستشوی صورت گذشت به آرومی با حرکات دورانی به وسیله دانه های ریز لایه بردار که در ماسک آناناس فریمن وجود دارد، پوست خود را لایه برداری کنیم. استفاده کننده از ماسک آناناس فریمن پس از استفاده کاملا احساس می کند که پوست خود نرم تر و صاف تر شده است.

در واقع باید بگویم با توجه به قیمتی که برای ماسک آناناس فریمن نظرگرفته شده این ماسک بسیار به صرفه و کاربردی می باشد. برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است موقع استفاده از این ماسک یک لایه ضخیم از آن را برای پوست خود قرار دهیم تا تاثیر بهتری از این ماسک بگیریم. ماسک آناناس فریمن ایجاد هیچگونه جوش و یا خشکی و یا حساسیت در پوست شما نمی کند.

در هنگام استفاده از این ماست بهتر است مواظب باشیم تا این ماسک در اطراف چشم ها قرار نگیرد چرا که عصاره آناناس موجود در این ماست باعث ایجاد حساسیت و یا سوزش در چشم ها می شود. همچنین باید بگویم که عملکرد و کارایی این ماسک در مقایسه با بسیاری از ماسک های گران قیمت خیلی بهتر می باشد. بعد از استفاده از ماسک آناناس فریمن متوجه می‌شوید که پوست صورت و گردن شما بسیار لطیف تر می شود. همچنین می توانید از این ماسک به عنوان ماست برای دستان و هم چنین برای استفاده در مانیکور خانگی نیز می توانید استفاده کنید.

مزایا و ویژگی های ماسک آناناس فریمن

این ماسک حاوی آنزیم آناناس به صورت عصاره می باشد و همچنین دیگر ترکیبات طبیعی مانند نارگیل و جلبک دریایی و همچنین انبه نیز در این ماسک وجود دارد. در مورد این ماسک باید بگوییم که این ماسک نیز مانند دیگر ماسک های برند فریمن بر روی هیچ حیوانی تست نشده است و همچین قیمت ماسک آناناس فریمن در مقایسه با دیگر برند ها و همچنین مقدار آن که 175 میلی لیتر می باشد بسیار باقتصادی و مقرون به صرفه است. این ماسک ایجاد هیچ گونه جوش و یا حساسیت بر روی پوست فرد استفاده کننده نمی کند و بسیار راحت روی پوست فرد قرار گرفته و به سادگی تمام از روی پوست شسته میشود، همچنین این ماسک هیچگونه لکه ای بر روی پارچه و لباس ایجاد نمیکند.

معایب استفاده از ماسک آناناس فریمن

از این ماسک بر روی تمامی پوست ها می شود استفاده کرد، اما بهتر است کسانی که دارای پوستی خشک و یا حساس هستند با ملاحظه از این پوست استفاده نمایند و در صورتی که پوستشان نسبت به این ماسک حساسیت نشان داد، از استفاده از این ماسک خودداری نمایند.
این ماسک به قدری نظر شما را جلب می کند که در صورتی که یک بار از این ماسک استفاده نمایید دیگر نمی توانید از استفاده از این ماست خوداری کنید!

ایفوریا ادکلن ایفوریا زنانه و ادکلن ایفوریا مردانه عطر زنانه قیمت ادکلن ایفوریا عطر ایفوریا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *