روغن ماریانا بهتره یا شیاف ماریانا

Rate this post
در این پست قصد داریم تا در خصوص اینکه روغن ماریانا بهتر است یا شیاف آن مطالبی را برای شما بیان کنیم در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که می دانید شیاف و روغن ماریانا یک محصول کاملا گیاهی و بدون هیچ گونه عوارض برای درمان بسیاری از مشکلات زنان می باشند که از جمله مهمترین آنها می توان به درمان انواع قارچ و عفونت و بوی بد واژینال و همچنین تنگ کنندگی واژن اشاره کرد.
علاوه بر موارد گفته شده شیاف ماریانا در راستای درمان فیبروم و کیست نیز موثر است. چنانچه به این مشکلات مبتلا هستید می توانید با خرید شیاف ماریانا و یا خرید روغن ماریانا یک راهکار کاملا گیاهی و بدون عوارض را برای درمان مشکلات خود انتخاب کنید. همچنین اثربخشی شیاف‌ ماریانا در درمان مواد فوق بیسار بالا می باشد که همواره تمام کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند رضایتمندی زیادی از آن داشته اند .

خرید شیاف ماریانا دکتر آز

و اما مهمترین قسمت این مقاله یعنی شیاف ماریانا بهتره یا روغن ؟در جواب شما باید بگوییم که تفاوتی در خواص این دو فرآورده وجود ندارد و اینکه بگوییم روغن ماریانا بهتره یا شیاف بیشتر بسته به نوع استفاده شما از محصول دارد.
چنانچه با نحوه استفاده سخت روغن مشکلی نداشته باشید می توانید از آن بهره مند شوید و اگر چنانچه استفاده از روغن برای شما سخت است می توانید از شیاف استفاده کنید .درخصوص هر دو محصول استفاده اصولی و به جا و اندازه بسیار مهم است و چنانچه شما از محصولات ماریانا بیش از حد استفاده کنید می تواند عوارضی را برای شما به همراه داشته باشد.
همچنین استفاده کم از این محصول سبب شود تا اثر بخشی آن به شدت کاهش یابد و از این رو بسیار مهم است که شما روغن ماریانا و شیاف آن را به صورت اصولی و به میزان کافی استفاده کنید.
روغن ماریانا خواص زیادی دارد و علاوه بر تعیین کنندگی می توان به خاص اثربخش درمانی در از بین بردن قارچها و باکتریها ، عفونت خارش و بوی بد واژن اشاره کرد. همین خواص برای شیاف ماریانا نیز وجود دارد و این دو محصول می توانند در درمان این مشکلات بسیار مفید عمل کنند.
با درمان این مشکلات زنانه و همچنین تنگ کنندگی واژن استفاده از این دو محصول می‌تواند لذت روابط جنسی را برای شما و همسرتان به میزان قابل توجهی افزایش دهد و باعث استحکام بنیان خانواده شود.
زیرا همانطور که میدانید مهمترین عامل طلاق نداشتن روابط جنسی با کیفیت و یا سرد مزاجی در یک یا هر دو زوجین می باشد .طبع شیاف‌ ماریانا گرم می باشد و به دلیل اینکه در اندام جنسی استفاده می‌شود می‌تواند در درمان سردی ناشی از غلبه شدن خلط های سردی مانند بلغم و سودا بر روی بدن تاثیرگذار باشد و سبب شود تا طبع شما در ناحیه آلت تناسلی اصلاح شده و کشش میل جنسی شما افزایش یابد.
همچنین چنانچه از روابط جنسی خود لذت نمی‌برید شیاف ماریانا می تواند سبب شود تا ترشحات واژینال شما کنترل شده و بتوانید از روابط جنسی خود لذت بیشتری داشته باشید.
همانطور که گفتیم استفاده از روغن ماریانا اصل می تواند سبب شود تا بسیاری از مشکلات زنانه رفع شود و بتوانید از سلامتی خود نهایت لذت را ببرید.
نحوه استفاده از روغن ماریانا تنها موردی است که می‌توانم بگویم که شیاف نسبت به آن برتری دهد برای استفاده از شیاف کافیست تنها آن را در داخل واژن به اندازه ۴ تا ۵ سانتی متر وارد کنید اما استفاده از روغن کمی دردسر دارد و نیاز است تا مقداری از روغن را با آب ولرم مخلوط کرده و روی دستشویی نشسته و توسط یک صورت یک محلول را درون واژن شستشو دهید .
شیاف ماریانا جذبی شاندرمن نیز از همین روغن عصاره گیری شده است و می توانید محصول مناسب برای شما به شمار برود.
سختی استفاده از سرنگ و نشستن روی دستتشویی در مدت زمان طولانی برای شستشو واژن و همچنین همراه داشتن یک ظرف برای قرار دادن محلول روغن و شیاف داخل آن جهت پر کردن سرنگ می‌تواند مواردی باشد که کمی دردسر برانگیز است و اینکه بگوییم روغن ماریانا بهتره یا شیاف به همین نحوه استفاده شما از ۲ تا فراورده بستگی دارد.
روغن ماریانا برای عفونت های واژینال باید ۱۵ قطره به مدت سه شب پی در پی در داخل واژن چکانده شود و همچنین سیکل را هر ۱۰ روز یک بار استفاده کنید. چنانچه دارای فیبروم و کیست تخمدان هستید می توانید ۱۵ قطره از روغن را داخل واژن چکانده و به مدت دو هفته این کار را انجام دهید و پس از آن به مدت یک هفته به هیچ از روغن استفاده نکنید و هفته چهارم مجدداً هرشب ۱۵ قطره است شیاف را داخل واژن می دانید و دوره درمان فیبروم با روغن ماریانا به انتها می رسد.
درمان این مشکلات با شیاف‌ ماریانا به اینگونه است که ابتدا دو قطره آب ولرم را بر روی شیاف ریخته و به مدت ۴ الی ۵ سانتیمتر داخل واژن فرو می کنیم و پس از آن نیاز است بمدت نیم ساعت دراز بکشید تا شیاف جذب واژن شود و می توانید به فعالیت روزانه ادامه دهید.
پس از یک ساعت از زمانی که شیاف داخلی باشد نیاز است تا آن را شستشو دهید و باقیمانده شیاف را از واژن خارج کنید.
خواص شیاف و روغن ماریانا دقیقاً یکسان است و اثربخشی هر دوی آنها با توجه به گیاهی بودن آن کاملاً بدون هیچ گونه عوارض میباشد و تنها مزیت و برتری در خصوص هر محصول نحوه استفاده آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *