بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی

بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی
Rate this post

بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی کدام برند است ؟ در این پست قصد داریم تا ضمن بررسی خواص و نحوه استفاده صحیح از کرم دور چشم ، چند مورد از بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی را معرفی کنیم که بتوانید برای خرید کرم دور چشم آنها را در نظر داشته باشید.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم ؟

ممکن است قبلاً یک رژیم مراقبت از پوست پیدا کرده باشید که برای شما و پوست شما مفید باشد – از پاک کننده گرفته تا کرم شب ، اما آیا می دانید چشم ها به سطح متفاوتی از درمان نیاز دارند؟

ناحیه کانتور چشم در مقایسه با بقیه قسمت های صورت ، پوست نازک و شکننده تری دارد و این باعث مستعد شدن علائم اولیه پیری و آسیب کلی پوست می شود.

کرم های دور چشم برای این پوست ظریف تولید می شوند و تمایل دارند که به همان اندازه کاهش حساسیت (به عنوان مثال فرمولاسیون های بدون عطر) و ارائه مزایای فوق العاده شارژ (به عنوان مثال مواد بسیار مرطوب کننده برای محافظت از پوست نازک) را در اولویت قرار دهند.

عوامل مختلفی در ایجاد خطوط ریز و چین و چروک وجود دارد (به خصوص در ناحیه چشم) ، اما مهمترین علت آن قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی مدت ، کشیدن پوست هنگام پاک کردن آرایش ، مرطوب نکردن منظم ناحیه چشم و مالش به چشم هنگام ایجاد خارش است.

همانطور که یک متخصص پوست به شما می گوید ، پیشگیری آسان تر از درمان است ، بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده چشم از سنین پایین به جلوگیری از خطوط ریز برای مدت طولانی کمک می کند.

یکی از رایج ترین مواردی که هنگام استفاده از کرم چشم نادیده گرفته می شود ، روند استفاده از آن است – مالش محصول به پوست می تواند در واقع آسیب بیشتری ایجاد کند ، به دلیل حرکت کشیدن روی پوست ظریف.

برای جلوگیری از این مسئله ، به آرامی با استفاده از انگشتان حلقه زیر چشم را کرم بزنید تا محصول جذب شود. مقدار کرم دور چشم به اندازه برنج برای استفاده کافیست.

جدا از اینکه بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی کدام برند است نحوه استفاده و مراقبت های دور چشم بسیار مهم هستند تا شما بتوانید دیر تر از موعد دچار آسیب های دور چشم شوید.

یکی از مواردی که منجر به تیرگی دور چشم می شود کم آبی پوست دور چشم است.پس برای رفع تیرگی دور چشم کرمی مناسب است که دارای ترکیبات آبرسان مناسب باشد.

بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی باید دارای ترکیبات هیالورونیک اسید و ویتامین C باشد.وجود ویتامین سی سبب روشن شدن پوست می شود و هیالورونیک اسید آبرسان قوی برای پوست به شمار می رود.

یکی از بهترین انواع کرم دور چشم مناسب برای رفع تیرگی را می توان کرم ژل دور چشم 4 کاره ویتامین C پریم دانست.این محصول فوق العاده خواص زیر را دارد و می توانید همین الان آن را با تخفیف سفارش دهید.

  • درمان تیرگی و پف دور چشم و یکنواخت کننده
  • اثر ضد چروک بسیار قوی
  • سرشار از ویتامین C
  • درمان سریع افتادگی دور چشم
-5%
در انبار موجود نمی باشد

دیگر محصول ایرانی فوق العاده برای رفع تیرگی دور چشم کرم دور چشم اکتیو الی ژن می باشد.این مصحول نیز خواص زیر را دارد :

  • درمان تیرگی چشم ها با اثر بخشی قوی و موثر
  • کمک به از بین بردن پف چشم ها و لایه بردار موثر برای بازسازی سلولهای پوستی
  • شفاف کننده و جوانساز بافت دور چشم
  • اثر بخشی 6 هفته ای
-4%
در انبار موجود نمی باشد
تومان115,000

منبع

ایفوریا ادکلن ایفوریا زنانه و ادکلن ایفوریا مردانه عطر زنانه قیمت ادکلن ایفوریا عطر ایفوریا 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *