آشنایی با انواع ماسک صورت

Rate this post

ماسک صورت یکی از مواردی است که می شود از آن برای درمان انواع مشکلات پوستی مثل خشکی، تیرگی، جوش و آکنه و همچنین چین چروک استفاده کرد. شما می توانید انواع ماسک های طبیعی را خودتان و از انواع میوه جات درست کنید.

انواع پوست و ماسک صورت

انواع پوست وجود دارد که برای هر کدام ماسک خاصی باید استفاده شود. پوست چرب، خشک و مختلط هر کدام نیاز به محصولات متفاوتی دارند. حتی ماسک های لایه بردار برای آقایان و خانم ها متفاوت است.

برای بستن منافذ پوست و لکه های روی آن نیز ماسک های مخصوصی وجود دارد. در بیشتر آرایشگاه ها بعد از اصلاح صورت پوست توسط ماسک ها ترمیم می گردد. هر ماسکی باید مدت زمان مشخصی روی صورت بماند.مثلا ماسک های صورت لایه بردار اگر بیش از حد روی پوست بمانند می تواند به پوست شما آسیب بزند.

اگر مشکلات پوستی دارید می توانید از فروشگاه سرزمین ماسک ، مرجع خرید ماسک صورت مناسب مشکل خود را خریداری نمایید و یا می توانید به پزشک متخصصی مراجعه نمایید تا ماسک مخصوص به پوست شما را تجویز نماید.

ماسک ها پوست شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهند و سبب بیشتر شدن شفافیت پوست می گردند.

ماسک های صورت آبرسان

پوست صورت در هر زمان به خصوص در فصل های پاییز و زمستان دچار خشکی می گردد. برای جبران این خشکی باید از یک ماسک آبرسان استفاده نمود تا رطوبت لازم به پوست بازگردد. استفاده از ماسک و یا کرم آبرسان برای تمامی پوست ها ضروری است.

می توانید ماسک های آبرسان را در خانه خودتان درست کنید و لازم نیست که حتما آن را از داروخانه ها تهیه نمایید.اما این کار نیاز به صرف زمان و بریز و بپاش زیادی دارد و همچنین لازم به ذکر است انواع ماسک آماده مانند ماسک صورت فریمن ، دارای مواد معدنی مورد نیاز برای پوست شما هستند.

ماسک های صورت آبرسان باعث می شود که منافذ باز پوست بسته شود و پوست شادابی، درخشانی و طراوت بیشتری را داشته باشد.

ماسک های صورت ضد جوش برای انواع پوست ها

استفاده از ماسک برای کسانی که دچار جوش های پوستی و یا آکنه هستند بسیار موثر است. انواع ماسک های بسیاری برای از بین بردن جوش و آکنه وجود دارد. ماسک خیار یکی از این ماسک ها است که همزمان با کم کردن آکنه شفافیت عالی را به پوست شما می دهد.

ماسک خیار فریمن برای جوش های سر سیاه نیز بسیار موثر است. این ماسک سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث جوانی و شادابی پوست می گردد. لیمو نیز از میوه هایی است که تاثیرات مثبتی روی پوست دارد و می تواند آکنه و جاهای جوش را از بین ببرد.
اگر بعد از اصلاح پوست دچار حساسیت می شوید می توانید از لیمو استفاده نمایید. اگر در دوره ی درمان قرار دارید بهتر است از خوردن انواع شیرینی ها و شکلات پرهیز کنید زیرا این مواد باعث تحریک پوست و جوش زدن می شوند.

به طور کلی بهتر است در رژیم غذایی کمتر از مواد چرب و شیرین استفاده نمایید زیرا این مواد باعث می شود تا پوست شما زیبایی و شفافیت خود را از دست دهد. در سنین نو جوانی جوش هایی روی پوست ظاهر می شوند که به دلیل تغییرات هورمونی رخ می دهد و نگران کننده نیست. با استفاده از ماسک های صورت می توانید به کاهش جوش و آکنه کمک کنید.

ایفوریا ادکلن ایفوریا زنانه و ادکلن ایفوریا مردانه عطر زنانه قیمت ادکلن ایفوریا عطر ایفوریا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *