شیاف ماریانا برای تنگی واژن

Rate this post

یکی از مهمترین خواص شیاف ماریانا اثر تنگ کنندگی آن است و شیاف ماریانا برای تنگی واژن یک محصول منحصر به فرد می باشد.شیاف ماریانا دارای خواص زیادی می‌باشد که یکی از مهمترین آنها اثر قوی در تنگ کنندگی واژن میباشد.

چنانچه در اثر مواردی مانند افزایش سن و زایمان های طبیعی و غیره دچار گشادی واژن شده‌اید استفاده از شیاف ماریانا میتوانید در مدت زمان خیلی کوتاه تنگی واژن خود را احساس کنید و از روابط جنسی خود لذت ببرید.

خرید شیاف ماریانا دکتز آز

یکی از مهمترین عوامل طلاق امروزه نداشتن روابط جنسی باکیفیت برای زوجین می باشد و شیاف ماریانا می تواند لذت رابطه جنسی را برای شما چندین برابر کند. زیرا علاوه بر خاصیت تنگ کنندگی قوی بوی بد خارش و عفونت های واژینال را نیز از بین می برد همچنین چنانچه ترشحات واژن شما بیش از اندازه شده است و این امر سبب بوی بد واژن میشود ،با استفاده از شیاف ماریانا ترشحات شما کاملا کنترل شده و باعث می شود تا بوی بد واژن برطرف شود.

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین خواص شیاف ماریانا اثر تنگ کنندگی آن است که سبب افزایش لذت جنسی می شود.شیاف ماریانا علاوه بر موارد ذکر شده خواص بسیاری در درمان مشکلاتی مانند فیبروم و کیست های زنانه دارد و همچنین چنانچه دچار بی اختیاری ادرار شده اید ، استفاده از این محصول می تواند در درمان بی اختیاری ادرار نیز کارآمد و مفید باشد.

ترکیبات تشکیل دهنده گیاه ماریانا مخلوطی از چندین داروی گیاهی خواص ضدعفونی کنندگی و قابض  می باشد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آویشن ، پونه ، بابونه ، مازو ، جفت بلوط ، زاج سفید و غیره اشاره کرد که این ترکیبات ضمن اینکه خاصیت ضدعفونی کنندگی و برطرف کننده بوی بد را دارند ،  دارای طبع بسیار گرمی باشند و چنانچه اندام جنسی شما دچار سردی مزاج شده است می‌تواند در درمان سرد مزاجی بسیار مفید باشد و کشش شما را در روابط جنسی بسیار بیشتر کند.

شیاف ماریانا باعث سفت شدن کانال واژن میشود از این رو اثربخشی بسیار قوی و فوری در تنگی واژن دارد.علاوه بر این چنانچه دچار مشکل خشکی واژن هستید استفاده از این محصول می‌تواند در درمان خشکی واژن نیز بسیار کارآمد و مفید باشه و سبب افزایش لذت جنسی برای شما و شریک جنسیتان شود.

 

چگونه از شیاف ماریانا برای تنگی واژن استفاده کنیم

حال ه دانستید این محصول جهت سفت شدن کانال واژن و تنگی آن مفید است اولین سوالی که به وجود می‌آید این است که چگونه از شیاف ماریانا برای تنگی واژن استفاده کنیم ؟ با توجه به این که انواع مختلفی از شیاف ماریانا در بازار موجود هست نحوه استفاده هر کدام از آنها متفاوت است و بیشترین محصولات دارای دستور مصرف چاپ شده روی جلد خود می باشند. اما به طور کلی باید بدانید که نحوه استفاده از شیاف ماریانا جهت تنگی ، برای شیاف های جذبی با انواع قرص ماریانا کاملاً متفاوت است. بنابراین در نظر داشته باشید که چنانچه از انواع قرص ماریانا استفاده می کنید می توانید به شرح زیر عمل کنید:

1-ابتدا قرص را با یک الی دو قطره آب ولرم که جوشیده شده و هم دمای محیط است خیس می کنید.

2-دست های خود را شسته و قرص را را نهایتا تا ۴ سانتی متر داخل واژن شیاف میکنید
3-به مدت نیم ساعت دراز بکشید
4-پس از یک ساعت از قرار دادن قرص داخل واژن آن را با شستشو خارج کنید.

همانطور که گفتیم طرز استفاده از شیاف جذبی ماریانا برای تنگی متفاوت از بقیه انواع ماریانا می باشد زیرا این شیاف ها به صورت ژله ای بوده و در داخل واژن جذب می شوند و نیاز به شستشو برای خارج کردن ندارند.انواع شیاف جذبی با توجه به نوع محصول می بایست ۲ الی ۴ ساعت پیش از رابطه جنسی درد داخل واژن شیاف گردند.پس از آن می توانید بدون هیچگونه اقدام اضافی از ویژگی های بی نظیر آن بهره مند شوید.

 

در نظر داشته باشید که استفاده مجاز از این محصول نهایتا دو بار در هفته می باشد.بنابر این چنانچه در هفته بیش از 2 بار رابطه داشته باشید نباید بطور بی رویه از آن استفاده کنید.

 

آیا شیاف ماریانا برای تنگی باعث حساسیت میشود ؟

چنانچه از محصول اصلی و دارای ضمانت اصالت کالا استفاده کنید و همچنین موارد گفته شده در خصوص استفاده اصولی و همچنین میزان و تعداد دفعات مصرف را رعایت کنید بدلیل گیاهی بودن این مصحول هیچ گونه حساسیتی شما را تهدید نمی کند.زیرا ترکیبات گیاهی موجود در آن نیز هیچ گونه ترکیبات حساسیت زا نیستند.

 

در خصوص خواص بی نظیر ترکیبات ماریانا صحبت کردیم اما همانطور که می دانید انواع مختلفی از این محصول در اشکال و اقسام مختلف وجود دارد.

انواع ژل ماریانا ، قرص ماریانا ، روغن ماریانا ، پودر ماریانا و … وجود دارند و برای تنگی کدام یک از آنها مناسب است ؟

 

عمده سوالات بوجود آمده عبارتند از :

1-شیاف ماریانا بهتره یا پودرش ؟

2-شیاف ماریانا بهتره یا قرص ؟

3-شیاف ماریانا بهتره یا روغنش ؟

4-ژل ماریانا بهتره یا شیاف ؟

 

روغن ماریانا با اثر بخشی کمتر برای درمان عفونت های دوشیزگان کاربرد دارد.ژل ماریانا هم دیگر توقف تولید شده است و قرص و شیاف دو نوع از در دسترس ترین اشکال ماریانا در بازار هستند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کسانی که قصد خرید شیاف ماریانا را دارند به وجود می آید این است که آیا واقعاً شیاف ماریانا تنگ کننده است یا خیر ؟در این پست در خصوص ویژگی های شیاف ماریانا برای تنگی واژن صحبت می کنیم در ادامه با کالامال همراه باشید.عوامل زیادی در شل شدن کانال واژن تاثیر گذار هستند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کهولت سن
  • زایمان طبیعی
  • ورزش های سنگین
  • ضعف ماهیچه های لگن
  • داشتن روایط جنسی بیش از حد

 

شل شدن کانال واژن بطور مستقیم کیفیت روابط جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد.بنابر این استفاده از شیاف گیاهی ماریانا برای درمان این عارضه می تواند یک راهکار بسیار مفید باشد.

آیا شیاف ماریانا تنگ کننده است ؟

آیا استفاده از شیاف ماریانا می تواند برای تنگی واژن مفید باشد

برای پاسخ به این سوال باید نحوه عملکرد این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. برای این منظور ابتدا به ترکیبات تشکیل دهنده شیاف ماریانا اشاره می‌کنیم :
مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده شیاف ماریانا عبارتند از : بابونه ، مازو ؛پونه ، آویشن ، زاج سفید ، جفت بلوط

در مرحله اول این ترکیبات ایجاد حالت قابض می نمایند تا بتوانند شل شدگی کانال واژن را درمان کند. برای این منظور بد نیست بدانید که علاوه بر موارد گفته شده در تنگی کانال واژن شیاف ماریانا برای عفونت نیز بسیار مفید است.با توجه به ویژگی کنترل ترشحات و همچنین خاصیت جمع کنندگی کانال واژن شما می توانید از این محصول برای تنگی استفاده کنید و لذت بیشتری از روابط جنسی ببرید.

کدام نوع شیاف ماریانا برای تنگی واژن مناسب است

حال که با خواصی این محصول جهت سفت شدن کانال واژن آشنا شدید باید بدانید که انواع مختلفی از شیاف ماریانا در بازار وجود دارند و انتخاب محصول درست می تواند به شما بسیار کمک کند.شیاف ماریانا دکتر آز اصلی دارای اثر تنگ کنندگی مناسب میباشد. اما مهمترین مشکلی که اکثر بانوان با این محصول دارند این است که به دلیل استفاده غیر اصولی خارج کردن آن با شستشو اما کمی دشوار به نظر می‌رسد. همچنین چنانچه باقیمانده شیاف به خوبی خارج نشود هنگام انجام رابطه جنسی همراه ترشحات خارج می شود که می تواند امری ناخوشایند باشد.برای رفع این مشکل در نظر داشته باشید که نباید شیاف را بیش از 4 سانتی متر در داخل واژن قرار دهید.همچنین حتما قرص را با آب ولرم خیس کنید که با کانال واژن نچسبد.

اما اگر نمی توانید موارد خوب را به خوبی رعایت کنید ، برای رفع این مشکل استفاده از شیاف ماریانا جذبی شاندرمن راهکار بهتری به شمار می رود.زیرا در داخل واژن جذب شده و نیاز به خارج کردن آن توسط شستشو نمی باشد.قرص ماریانا دکتر آز برای درمان عفونت ها کاربرد بیشتری دارد. اما برای استفاده از اثر تنگ کنندگی مناسب می توانید از انواع شیاف جذبی ماریانا استفاده کنید.

آیا استفاده از شیاف ماریانا برای تنگی عوارضی به همراه دارد

به طور کلی اگر شیاف ماریانا به میزان اصولی مصرف شود هیچ گونه عوارضی متوجه فرد نخواهد بود .زیرا ترکیبات این محصول کاملا گیاهی هستند.همچنین در نظر داشته باشید که به محض پاک شدن از عادت ماهیانه و همچنین سه روز مانده به دوران عادت ماهیانه بهتر است از شیاف ماریانا استفاده نشود.چنانچه به میزان اصولی و نهایتاً هفته ای دو بار آن هم با فواصل زمانی منظم از این محصول استفاده کنید ، به هیچ عنوان عوارض مصرف بیش از حد و بی رویه آن گریبان‌گیر شما نخواهد شد.

استفاده بی رویه از هر محصول و فراورده ای می تواند عوارضی به همراه داشته باشد. برای همین منظور باید بدانید که در خصوص استفاده از شیاف ماریانا میزان استفاده اصولی آن را رعایت کنید.

قیمت شیاف ماریانا برای تنگی واژن چقدر است

شما میتوانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی مختلف با قیمت های متفاوتی مشاهده کنید. سایت کالا مال تنها سایتی است که اصالت واقعی این محصول را تضمین می کند. قیمت شیاف ماریانا در سایت کالا مال با توجه به ارائه نوحه اصلی محصول و ضمانت عودت وجه بی قید و شرط در پایین ترین رنج قیمتی می باشد. از این رو می توانید این محصول را با بهترین قیمت و خیال آسوده تهیه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *