شیاف ماریانا برای انواع عفونت

3.4/5 - (10 امتیاز)

یکی از مهم ترین کاربردهای شیاف ماریانا برای عفونت جهت استفاده بانوان می باشد.این محصول بی نظیر می تواند در درمان و تسریع درمان بسیاری از عفونت ها موثر باشد.شیاف ها یکی از سریع ترین و بهترین راههای رساندن دارو به بدن هستند و ترکیبات گیاهی بکار رفته در شیاف واژینال و گیاهی ماریانا همگی دارای اثر ضد عفونت هستند.استفاده راحت و سریع و همچنین قدرت رفع عفونت بالا همگی از مواری هستند که برای استفاده بعنوان یک گزینه درمانی گیاهی و بدون عوارض به شما کمک می کنند.این محصول برای عفونت زنانه مفید است ، اما درمان با آن نیاز به دانستن نوع عفونت و همچنین موارد تکمیلی درمان دارد که در این پست به آنها پرداخته می شود داریم.در نظر داشته باشید چنانچه بر اثر عفونت حاد مبتلا به خونریزی شده باشید نباید از شیاف واژینال ماریانا جهت درمان استفاده کنید.
همان طور که می‌دانید شیاف ماریانا  دارای خواص بسیار زیادی است و یکی از مهم‌ترین آنها رفع عفونت های قارچی از واژن می باشد.وجود ترکیبات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال که کاملاً گیاهی هستند سبب شده است تا بتوان برای رفع مشکلاتی مانند خارش بوی بد واژن ، رفع باکتری ها و قارچ ها و همچنین کیست های تخمدانی و فیبروم بتوان از شیاف ماریانا استفاده کرد.
یکی از از مشکلاتی که به طور شایع برای بانوان به وجود می آید عفونت های قارچی می باشد که عفونت های قارچی می توانند سبب خارش و ترشحات بد بو از واژن و همچنین بروز تبخال های جنسی شوند و چنانچه یکی از این مشکلات را دارید نیاز است و با استفاده از محصولات ضد عفونی کننده و شستشو دهنده مناسب به درمان عفونت قارچی واژن بپردازید.

شیاف ماریانا واسه عفونت خوب است اینکه شیاف ماریانا برای عفونت قارچی موثر است ؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از کسانی که قصد خرید و استفاده از شیاف ماریانا دارند به وجود می‌آید و در این پست قصد داریم تا به طور کامل به این سوالات پاسخ دهیم.

خرید شیاف ماریانا دکتر آژ

 

شیاف ماریانا و عفونت قارچی رحم

عفونت قارچی واژینال عمدتاً به نام کاندیدیازیس میشناسند و همان طور که گفتیم این بیماری شایع است .عفونت های واژینال هنگامی پدید می آیند که تعادل بین باکتری های مفید و قارچها تغییر پیدا می‌کند و سبب می‌شود تا سلولهای قارچی بیش از باکتری ها در واژن تکثیر شوند و همین امر می‌تواند سبب ایجاد خارش و همچنین ورم پوست شود.

برخی افراد تصور می کنند که عفونت های قارچی ممکن است در اثر بیماریهای مقاربتی و تماس‌های جنسی به وجود بیاید اما همیشه این طور نیست و بانوانی که رابطه جنسی ندارند می توانند به عفونت های قارچی مبتلا شوند و چنانچه این علائم را دارید نیاز است تا در خصوص درمان عفونت قارچی خود اقدام نمایید:

چنانچه در ناحیه واژن احساس خارش دارید و یا اینکه پوست اطراف واژن شما ورم کرده است یا اینکه جوش زده است می‌تواند از علائم ابتلا به عفونت قارچی باشد.

همچنین وجود سوزش هنگام ادرار و یا داشتن درد در رابطه جنسی میتواند از دیگر علائم می باشد که نشان دهنده ابتلا به عفونت های قارچی باشد.

عفونت ها می توانند از شریک جنسی نیز منتقل شوند و چنانچه شما و یا همسرتان دارای عفونت قارچی باشید به احتمال زیاد در هنگام انجام رابطه جنسی می توانید عفونت را به طرف دیگری منتقل کنید.
همچنین در برخی موارد روابط جنسی دهانی نیز می‌تواند سبب عفونت قارچی شود و چنانچه زبان و لثه شریک جنسی شما دارای برفک باشد با تماس آن با آلت جنسی زنانه می تواند عفونت ها را به واژن منتقل کنند.

نام محصول شیاف ماریانا
کشور مبدا سازنده ایران برندهای شمعدانی (دکتر آز) ، هفت گیاه ، شاندرمن
تعداد 40 عددی و 15 عددی
مناسب برای درمان عفونت ، درمان خارش ، درمان بوی بد ، تنگ کنندگی،کنترل ترشحات
دوره تاثیر گذاری 20 روز تا بهبود اولیه
ترکیبات آویشن،مازو،زاج سفید،جفت بلوط،پونه،بابونه
سایر خواص بهبود ارگاسم ، پاکسازی کننده
مخصوص  بانوان (برای دوشیزگان مناسب نیست)

عفونت قارچی

چنانچه به عفونتهای قارچی مبتلا شده اید علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا برای درمان عفونت قارچی می توانید موارد زیر را رعایت کنید تا بتوانید در درمان خود تسریع ایجاد کنید.
هرگز لباس های زیر تنگ خیس و حساسیت زا را نپوشید.
سعی کنید سیستم ایمنی بدن خود را با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها و مواد موثر در افزایش ایمنی بدن بهبود دهید

چنانچه دارای دیابت هستید سعی کنید آن را کنترل کنید.

چنانچه  قرص های ضد بارداری و آنتی بیوتیک مصرف کنید سعی کنید با مشورت پزشک به طور موقت آنها را قطع کنید تا بتوانید در بهبود درمان خود تسریع ایجاد کنید.

در درمان عفونت قارچی علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا باید به این نکته توجه داشته باشید که طول دوره درمان شما ممکن است حتی تا ۳ هفته طول بکشد و در این دوره باید صبور باشید و به طور مداوم و طبق دستور از مواردی که گفته شده و همچنین مصرف شیاف ماریانا استفاده کنید تا بتوانید اثربخشی روند بهبود درمان خود را افزایش دهید.

به هیچ وجه از خوشبوکننده های واژینال و هرگونه ژل ها و محصولاتی که دارای رایحه میباشد در طول این دوره استفاده نکنید.
سعی کنید لباس زیر خود را مرتب عوض کنید و لباس های نخی با کیفیت بالا و البته کمی گشاد تر استفاده کنید.
زیر لباس های تنگ باعث تعریق می شوند و می توانند محیط رشد باکتری ها را فراهم کنند و خشک بودن واژن میتواند درمان عفونت قارچی موثر باشد.
چنانچه در دوران عادت ماهیانه به سر می برید حتما نوار و پد خود را به صورت مرتب تعویض کنید.
استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت می‌تواند تاثیر بسیار بسزایی در رفع قارچ ها و دفع عفونت داشته باشد و می‌توانیم بگوییم شیاف ماریانا برای عفونت قارچی یک گزینه مناسب به شمار می‌رود.

خرید شیاف ماریانا دکتر آز

یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید شیاف ماریانا برند دکتر آز می باشد که برخی آن را با نام شمعدانی نیز می شناسند.همین امر سبب شده است تا افراد سودجو اقدام به تولید شیاف ماریانا تقلبی با نام این برند نمایند و محصولات بی کیفیت را با قیمت مشابه به فروش برسانند.

از خرید شیاف ماریانا از سایت هایی که فروش بصورت غرفه ای دارند و در ازای فروش محصولات پورسانت دریافت می کنند خودداری نمایید.زیرا به هیچ وجه بطور مستقیم با فروشنده در ارتباط نیستید و همچنین هیچ گونه احراز هویتی از فروشندگان صورت نمیگیرد و هر شخصی می تواند به راحتی و با چند کلیک در این سایت ها ثبت نام کرده و محصول خود را به فروش برساند.

همچنین در صورت نارضایتی ، بازگشت وجه امکان پذیر نخواهد بود و نیاز به طی یک پروسه طولانی مدت دارد.

برخی از فروشندگان سودجو پا را فراتر گذاشته و شیاف ماریانا را بصورت فله ای عرضه می کنند و متاسفانه این محصولات بصورت بهداشتی تهیه نمی شوند و ممکن است سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهند.

بدلیل ماهیت ضد عفونی کنندگی و آنتی باکتریالی که شیاف ماریانا دارد در نظر داشته باشید که محصول مورد نظر را حتما از سایت های معتبر و دارای نماد اعتماد تهیه کنید.

خرید شیاف ماریانا دکتر آز اصل

جهت خرید شیاف ماریانا دکتر آز اصل دارای ضمانت اصالت کالا و با اثر بخشی سریع روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده و خرید

طریقه مصرف شیاف ماریانا برای عفونت چگونه است

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که شیاف ماریانا برای عفونت رحم چطور استفاده کنیم ؟ و این موضوع به قدری مهم است که با استفاده غیر اصولی تنها می توانید علائم عفونت را بیشتر کنید و تنها با استفاده صحیح از محصول می توانید با عفونتهای قارچی مقابله کرده و در درمان آنها را سریع تر کنید.
هفته اول که از شیاف ماریانا برای عفونت قارچی استفاده می کنید باید تنها سه بار در طول هفته و آن هم در فواصل منظم اقدام به استفاده از محصول کنید از استفاده بی رویه از آن خودداری کنید.
برای استفاده صحیح از ابتدا دست های خود را بشویید و دو قطره آب جوشیده شده تنها دو قطره و نه بیشتر را روی شیاف بچکانید و با دست تمیز خود شیاف را به اندازه ۴ تا ۵ سانتی متر داخل واژن کرده و به مدت نیم ساعت دراز بکشید تا شیاف به تدریج حل شده و جذب دیواره رحم شود.

پس از نیم ساعت می توانید به انجام فعالیت های روزانه بپردازید همچنین پس از گذشت ۲ ساعت از قرار دادن شیاف ماریانا در داخل واژن می توانید این محصول را با شستشو توسط آب ولرم و دست های تمیز از واژن خارج کنید.

پس بطور خلاصه به شکل زیر عمل کنید.

1-شستشوی دست ها

2-خیس کردن شیاف با دو قطره آب جوشیده هم دمای محیط

3-شیاف کردن بین 4 تا 5 سانتی متر

4-دراز کشیدن بمدت نیم ساعت

5-شستشوی شیاف پس از یک ساعت

6-استفاده از شیاف نهایتا هفته ای دو بار در فواصل منظم

شیاف ماریانا برای عفونت بانوان

خرید و قیمت شیاف ماریانا برای عفونت رحم بانوان

همانطور که گفتیم استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت یک راهکار بسیار تاثیرگذار است و نمی تواند نقش بسزایی در درمان انواع عفونت ها داشته باشد.
درمان عفونت در برخی موارد بسیار زمان بر است و اگر از دوره های مختلف استفاده کرده اید و نتیجه نگرفته اید استفاده از شیاف ماریانا جهت درمان انواع عفونت یک راهکار بسیار ساده گیاهی و اثر بخش می باشد.
قیمت شیاف ماریانا برای عفونت در مقایسه با سایر راهکارهای سخت و گران قیمت و زمان بر جهت مقابله با عفونت بسیار مناسب است. خرید شیاف ماریانا برای عفونت می‌تواند یک راهکار هوشمندانه و ساده جهت خلاص شدن از عفونت های قارچی در بانوان به شمار بیاید.
همان طور که گفتیم عفونت در بانوان به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد و از جمله مهمترین آنها می توان به تن‌های طولانی که سبب می‌شود رطوبت در داخل واژن شما بماند و بستری برای جذب میکروب و قارچ ها و باکتری ها باشد اشاره کرد.
با مصرف شیاف ماریانا جهت کوتاه کردن دوران درمان عفونت نیاز است و کلیه موارد گفته شده در خصوص تسریع در روند درمان عفونت را به خوبی پیگیری کنید.علاوه بر موارد گفته شده حتماً نیاز است تا میزان آب لازم را در طول روز بنوشید تا به هیچ وجه بدن شما با کمبود آب مواجه نشود.بسیار مهم است که رنگ ادرار شما به رنگ سفید رنگ باشد و چنانچه بدن شما دچار کم آبی باشد رنگ ادرار شما به شدت زرد رنگ می شود و این امر می‌تواند باعث تشدید عفونت و عفونت های قارچی شود.با خرید شیاف ماریانا برای عفونت شما بهترین و ارزان ترین و ساده ترین راه کار را برای درمان عفونت انتخاب کردید.
یکی از مهمترین عواملی که سبب تشدید عفونت های واژینال می شود ترشحات بیش از حد می باشد .شیاف‌ ماریانا به سادگی و راحتی این ترشحات را کنترل می‌کند و سبب می شود تا با قلیایی شدن PH واژن شما بستر رشد میکروب ها و باکتری ها و قارچ ها از بین برود.

دلایل ابتلا به عفونت در بانوان

1-روابط جنسی : دلایل مختلفی برای ابتلا به عفونت در بانوان وجود دارد.اما غالبا عفونت ها از طریق روابط جنسی منتقل می شوند.از این رو بسیار مهم است که پیش از رابطه جنسی موارد بهداشتی به خوبی رعایت شود.برای این منظور نیاز است تا همواره از همسر خود بخواهید در رعایت موارد بهداشت فردی کوشا باشد.یکی از این موارد شستشوی آلیت تناسلی پیش از رابطه جنسی می باشد.همچنین بسیار مهم است که موهای ناحیه شرمگاهی آقایان همواره شیو شده باشد تا در معرض جذ میکروب های مختلف قرار نگیرد و این میکروب ها از طریق روایط جنسی منتقل می شوند.داشتن روابط جنسی متعدد و محافظت نشده بخصوص در بین خانم های سن پایین تر از 25 سال می تواند سبب ابتلا به عفونت شود.

2-استحمام بیش از حد و عدم رعایت بهداشت فردی : از دیگر دلایل مهمی که می توان برای ابتلا به عفونت در بانوان موثر دانست ، عدم رعایت بهداشت فردی برای خود فرد می توان نام برد.اگر فعالیت شما به گونه ای است که روزانه ساعات زیادی را پشت میز می نشینید شما در معرض ابتلا به عفونت قرار دارید.همچنین بسیار مهم است که در دوران عادت ماهیانه استحمام نکنید.زیرا این امر نیز می تواند سبب ابتلا به عفونت شود و یا چنانچه به آن مبتلا هستید موجبات تشدید آن را فراهم کند.دوش گرفتن های متعدد سبب می شوند تا تعادل باکتریایی واژن بهم بریزد.از این رو بسیار مهم است تا در خصوص استحمام بیش از حد تجدید نظر کنید.

3-لباس زیر نامناسب:استفاده از لباس زیر نخی مناسب و کمی گشاد برای بانوانی که به عفونت مبتلا شده اند مفید است و می تواند سبب شود تا روند ابتلا به عفونت توسط لباس زیر نامنسب تشدید نشود.تعویض روزانه لباس های زیر بسیار مهم هستند و از این رو نیاز است تا بصورت روزانه اقدام به تعویض لباس زیر کنید.استفاده از انواع البسه فانتزی مانند شورت لامبادا و شورت های تنگ در طولانی مدت می توانند مشکلات عفونی بوجود بیاورند.

درمان عفونت و تاثیر شیاف ماریانا

چگونه به عفونت واژینال مبتلا می شویم ؟

عفونت های باکتریایی : رشد بیش از حد باکتری هایی که بطور طبیعی در واژن هستند می تواند سبب ابتلا به عفونت شود.همچنین روابط جنسی دهانی با فرد دارای عفونت قارچی می تواند عامل انتقال دنده باشد.

عفونت های مخمری : فضای واژن بطور طبیعی دارای باکتری های ضد قارچ می باشد.حال مواردی مانند استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها،اختلالات و تغییرات تغییرات هورمونی، سیستم ایمنی ضعیف و استرس همگی می توانند بر عفونت واژینال مخمری تاثیر گذار باشند.

آتروفی واژن : کاهش سطح هورمون استروژن در بانوان می تواند باعث آتروفی شود.همچنین مواردی مانند یائسگی و خشکی بیش از حد واژن در این عامل دخیل هستند.

تریکومونیازیس : این نوع عفونت ها بصورت خارجی منتقل می شوند و دلیل بیماری داخلی ای ندارند.مانند داشتن رابطه با افرادیکه به نظافت خود اهمیت نمی دهند و یا رابطه بدون کاندوم و رابطه دهانی ،استفاده از سرویس بهداشتی آلوده و …

دوش گرفتن بیش از حد : استفاده بیش از حد از درمان های خانگی می تواند خود سبب عفونت شود.زرا بطور عادی واژن توانایی مقابله با عفونت را دارد.

داروهای ضد بارداری اسپرم کش : استفاده از داروهای اسپرم کش می تواند PH واژن را بهم زده و سبب عفونت شوند.

لباس زیر تنگ

نرم کننده های لباس : داشتن حساسیت به این ترکیبات می تواند سبب بروز عفونت گردد.

source

چگونه از شر عفونت واژن خلاص شویم ؟

در طب سنتی اصلاح مزاج برای دفع عفونت ها بسیار مهم می باشد.همچنین استفاده از شیاف ماریانا جهت درمان عفونت بانوان یک راهکار گیاهی و کاملا به صرفه می باشد.البته در مواردی که سوزش شدید و خونریزی نداشته باشید.

خوردن فراوان مایعات نیز می تواند در درمان عفونت تاثیر گذار باشد.استفاده از داروهای ضد قارچ و پماد های مخصوص با نظر پزشک می تواند تاثیر گذار باشد.

 

عوارض شیاف ماریانا برای عفونت واژن چیست ؟

در حالت عادی اگر محصولی که تهیه می کنید از نوع اصلی باشد هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نمی کند و اگر برای شما این سوال پیش آمده است که شیاف ماریانا را از کجا تهیه کنیم در پاسخ باید بگوییم که می توانید انواع شیاف ماریانا اصل را در سایت کالا مال سفارش دهید.زیرا این شیاف ها کاملا گیاهی هستند.اما چنانچه از محصولات متفرقه و تقلبی استفاده  کنید امکان بروز عوارض وجود دارد.علاوه بر موارد گفته شده استفاده اصولی از این محصول برای درمان بسیار مهم است و به هیچ عنوان بی رویه نباید مصرف شود.بطور عادی بسته به نوع محصول هفته ای 1 الی 2 بار می تواند مفید باشد.هنگام ابتلا به عفونت واژن بافت آندومتر بسیار حساس می شود و چنانچه در این مواقع اقدام به استفاده از شیاف های تقلبی کنید ممکن است آسیب های جدی تری به بدن خود وارد کنید و همچنین در خصوص درمان نتیجه اثر بخشی مشاهده نکنید.

 

آیا شیاف ماریانا برای عفونت ادراری زنانه مفید است ؟

 

عفونت ادراری هنگامی رخ می دهد که آلودگی از طریق لوله های ادرار وارد مثانه می شوند.این عفونت ها بیشتر در بانوان بوجود می آیند و دلیل این امر کوتاه بودن لوله های ادراری در بانوان است.بدلیل اینکه ماهیت این نوع عفونت ها متفاوت از عفونت های واژینال هستند و شیاف ماریانا یک شیاف واژینال است برای عفونت های ادراری توصیه نمی شود.غالبا این عفونت ها با مصرف آنتی بیوتیک ها از بین می روند.اگر هنگام ادرار سوزش شدید داشته باشید ممکن است پزشک شما داروهای مسکن را بصوورت ترکیبی همراه با آنتی بیوتیک برای شما تجویز کند.علاوه بر موارد گفته شده باید بدانید پایین بودن سطح استروژن بدن در بانوان می تواند از جمله عوامل ابتلا به عفونت ادراری باشد.

تشخیص عفونت ادراری غالبا با آزمایش صورت می گیرد.دمنوش پونه کوهی را هر 12 ساعت یکبار مصرف کنید تا سرعت درمان عفونت را افزایش دهد.برای درمان این عفونت ها اقدام خود سرانه ای صورت ندهید.

 

نحوه درمان عفونت رحم توسط شیاف ماریانا

استفاده از شیاف ماریانا راهکاری گیاهی برای درمان عفونت های رحم می باشد. اما بسیار مهم است که شما از محصول اصلی و باکیفیت و به طرز اصولی استفاده کنید .در نتیجه با این روش اثر بخشی مناسبی از این محصول دریافت خواهید کرد.
نحوه استفاده از شیاف ماریانا به اینگونه است که شما ابتدا دو قطره آب جوشیده را روی شیاف چکانده و با دستان تمیز شیاف را داخل واژن به اندازه ۴ الی ۵ سانتیمتر فرو می کنید و به مدت نیم ساعت دراز می کشید تا شیاف جذب دیواره واژن شود.
بعد از آن می توانید به انجام امورات خود بپردازید و پس از گذشت دو ساعت از زمان شیاف در داخل واژن می توانید آن را از آن خارج کنید و توسط شستشو با آب باقی مانده شیاف را از واژن خارج کنید.
برای هفته اول استفاده سه بار در هفته از این محصول می‌تواند بسیار مفید باشد و برای هفته های بعدی دوبار  استفاده از شیاف ماریانا در هفته کافی است تا بتوانید به راهکار اثربخش در خصوص درمان عفونت رحم دست پیدا کنید.
پس از پایان دوره سه ماهه خواهید دید که تغییرات بسیار محسوس در ترشحات واژینال درمان سردمزاجی رفع کیست و فیبروم چنانچه به آن مبتلا هستید و از بین بردن قارچ های واژینال و عفونت و خارش خواهید دید.

درمان عفونت قارچی و واژینال با قرص ماریانا

درمان عفونت با ماریانا بسیار ساده است و نیاز است شما بسته به میزان حاد بودن عفونت ، یک دوره یک الی سه ماه از قرص ماریانا استفاده کنید. این محصول می‌تواند جهت درمان عفونت رحم و عفونت قارچی بسیار مفید باشد. جهت استفاده از قرص ماریانا برای عفونت واژن می توانید یک عدد از این قرص را با دو الی سه قطره آب ولرم خیس کنید و با دست های تمیز تا ۴ تا ۵ سانتی متر داخل واژن شیاف کنید. برای اثر بخشی بهتر نیاز است تا به مدت نیم ساعت دراز بکشید و پس از یک ساعت از قرار دادن شیاف داخل واژن نیاز است تا با شستشو توسط آب ولرم باقیمانده شیاف را از واژن خارج کنید. پس از این امر متوجه خواهید شد که واژن شما به طور کاملاً چشمی دچار تنگی می‌شود و می‌تواند لذت بیشتری از روابط جنسی ببرید. همچنین استفاده مداوم از این محصول در یک دوره سه ماهه میتواند سبب درمان عفونت شود.

برای هفته اول میتوانید 3 بار از این محصول استفاده کنید و هفته بعد استفاده 2 بار از این محصول برای درمان عفونت کافی می باشد و یک دوره ۱ الی ۳ ماهه می توانید از این محصول استفاده کنید و امید می‌رود که بتواند عفونت خود را با قرص درمان کنید.

درمان عفونت با شیاف دارویی

افراد می توانند عفونت های قارچی واژن را هم با شیاف های بدون نسخه و هم با شیاف های طبیعی درمان کنند. برخی از داروهای ضد قارچ هم به صورت کرم و هم به عنوان شیاف در دسترس هستند، مانند کلوتریمازول و میکونازول. این ها قدرت های متفاوتی دارند و برای خرید بدون نسخه در دسترس هستند.

 

12 دیدگاه برای “شیاف ماریانا برای انواع عفونت

  1. مهدیه گفته:

    سلام ممنون توضیحاتتون خیلی کامل بود.مدت زمان درمان عفونت با شیاف ماریانا چقدر هست ؟ من کمی سوزش دارم خیلی راه درمانی رفتم اما یه مدت خوب میشه دوباره اوت می کنه.

    • admin گفته:

      دلیل این امر عدم اصلاح مزاج شما هستش.شیاف ماریانا غلبه سردی بر اندام تحتانی و اندام تناسلی رو درمان می کنه.با توجه به این ویژگی می توانید برای درمان اقدام کنید.همچنین در نظر داشته باشید برای اثر بخشی بهتر می توانید برای اصلاح مزاج به یک متخصص طب سنتی مراجعه کنید تا در کنار مصرف شیاف ماریانا بتوانید اثر بخشی بهتری از درمان و عدم ابتلا مجدد به عفونت دریافت کنید.

  2. آسیه گفته:

    سلام من پس از چند بار درمان با دارو باز مجدد عفونتم میگیره.این شیاف برای خوب شدن کمک می کنه که دیگه عفونت نگیرم ؟

    • admin گفته:

      دلیل تکرر عفونت سردی و رطوبت بیش از حد هستش که باعث میشه عفونت مجدد بوجود بیاد.طبع این شیاف گرم و خشکه.اما بطور موقت از مصرف غذاهای طبع سرد و تر مانند لبنیات ، گوشت گاو و گوساله و مرغ پرهیز کنید.

    • mehdi_heidariii گفته:

      سلام و عرض ادب اگر عفونت بسیار حاد دارید و سوزش و خونریزی داشته باشید نمی تونید از شیاف ماریانا و یا هیچ شیاف دیگه ای استفاده کنید.زیرا بافت داخل ملتهب شده است

  3. سلامتی گفته:

    سلام و عرض ادب من یه کیست داخل تخمدانم دارم و خونریزی هم از عوارضشه میخوام قرص ترنسید رو شروع کنم سوالم اینه که میتونم همزمان ازین شیاف هم استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *